Ir para conteúdo

blonde

ARTISTA Demi Lovato ?

28.362 posts neste tópico

Posts Recomendados

2 minutos atrás, Mansini disse:

por isso acho que ela  já ta no estúdio, island sedenta

0E6IQ5C.gif

gosto assim

Compartilhar este post

Link para o post
Compartilhar em outros sites
Agora, Zquad disse:

eu amo a era confident, mas não vejo a hora de chegar a próxima era.
nAAAfDW.gif

to achando a demi mt acomodada com essa era, começou mt bem.. mas depois foi largando

tbm quero a nova era logo, amo o confident mas to ansioso pra ouvir as músicas novas

0E6IQ5C.gif

Compartilhar este post

Link para o post

Demi-Lovato-2016-300x300.jpg

American singer-songwriter and actress Demi Lovato is currently in full promotion of her album “Confident” and on tour with Nick Jonas, but she is also working on her next music project and sixth studio album.
She confirmed it a few times last week, when she did a Q&A on Facebook with Nick Jonas and when she snapchatted pics or videos of her in the studio making some new music.
She has been working again with Swedish singer Laleh, who co-wrote Demi’s current single “Stone Cold” and also the album’s track “Father“.
Demi has also worked with Priscilla Renea and also confirmed this next record will be totally R&B and “Confident” was only a conversion from pop to Soul/R&B.
Apparently, she is also working on a joint album with Nick, which is expected to be released sometime this year  including the previously announced track “Afterglow“.
Demi has also recorded some songs from the upcoming soundtarck of American-Canadian computer animated film “Charming“, including a track called “Magical“, co-penned by Sia.

Tracklist:

TBA

Other Confirmed/Recorded/Registered tracks:

Human | Ina Wroldsen & Steve Mac
Love Is the Name | Steve Mac, Ina Wroldsen, Ewald Pfleger, Guenter Grasmuck, Peter Gruber, Kurt Plisnier & Herwig Tremsching 
Magical | Sia Furler 
My Stupid Heart | Josh Alexander, Jason Evigan & Billy Steinberg

http://www.josepvinaixa.com/blog/demi-lovato-sixth-studio-album/

Compartilhar este post

Link para o post
1 minuto atrás, SHAROON disse:

Demi-Lovato-2016-300x300.jpg

American singer-songwriter and actress Demi Lovato is currently in full promotion of her album “Confident” and on tour with Nick Jonas, but she is also working on her next music project and sixth studio album.
She confirmed it a few times last week, when she did a Q&A on Facebook with Nick Jonas and when she snapchatted pics or videos of her in the studio making some new music.
She has been working again with Swedish singer Laleh, who co-wrote Demi’s current single “Stone Cold” and also the album’s track “Father“.
Demi has also worked with Priscilla Renea and also confirmed this next record will be totally R&B and “Confident” was only a conversion from pop to Soul/R&B.
Apparently, she is also working on a joint album with Nick, which is expected to be released sometime this year  including the previously announced track “Afterglow“.
Demi has also recorded some songs from the upcoming soundtarck of American-Canadian computer animated film “Charming“, including a track called “Magical“, co-penned by Sia.

Tracklist:

TBA

Other Confirmed/Recorded/Registered tracks:

Human | Ina Wroldsen & Steve Mac
Love Is the Name | Steve Mac, Ina Wroldsen, Ewald Pfleger, Guenter Grasmuck, Peter Gruber, Kurt Plisnier & Herwig Tremsching 
Magical | Sia Furler 

http://www.josepvinaixa.com/blog/demi-lovato-sixth-studio-album/
My Stupid Heart | Josh Alexander, Jason Evigan & Billy Steinberg

my stupid heart foi dado pra martina ( a que faz violetta) pro debut dela nos EUA

0E6IQ5C.gif

Compartilhar este post

Link para o post
Visitante
5 minutos atrás, Mansini disse:

Agora, Mansini disse:

my stupid heart foi dado pra martina ( a que faz violetta) pro debut dela nos EUA

0E6IQ5C.gif

Compartilhar este post

Link para o post
1 minuto atrás, Mansini disse:

0E6IQ5C.gif

q bosta

Compartilhar este post

Link para o post
Visitante

MANSINI VC BUGOU O FORUUUM, EU NÃO CONSIGO APAGAR O NEGOCIO DE BAIXO KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK(EU CITEI ERRADO E NÃO DEU PRA APAGA DPS)

9 minutos atrás, Mansini disse:

Compartilhar este post

Link para o post
1 minuto atrás, Zquad disse:

MANSINI VC BUGOU O FORUUUM, EU NÃO CONSIGO APAGAR O NEGOCIO DE BAIXO KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK(EU CITEI ERRADO E NÃO DEU PRA APAGA DPS)

MORTOOOOOOOOOOOOOOOO, SEGURA ESSE IMPACTO

Débora - Suco MalditoDébora - Suco MalditoDébora - Suco Maldito

Compartilhar este post

Link para o post
Visitante
Agora, Mansini disse:

MORTOOOOOOOOOOOOOOOO, SEGURA ESSE IMPACTO

Débora - Suco MalditoDébora - Suco MalditoDébora - Suco Maldito

MORTO, TIVE QUE COLOCAR AQUILO DENTRO DA BARRINHA DE SPOILER PRA CONSEGUI APAGA
Débora - Suco MalditoDébora - Suco MalditoDébora - Suco MalditoDébora - Suco Maldito

Compartilhar este post

Link para o post
3 minutos atrás, Zquad disse:

MORTO, TIVE QUE COLOCAR AQUILO DENTRO DA BARRINHA DE SPOILER PRA CONSEGUI APAGA
Débora - Suco MalditoDébora - Suco MalditoDébora - Suco MalditoDébora - Suco Maldito

sofro, mas achei meio complicado postar aqui -q

Débora - Suco Maldito

Compartilhar este post

Link para o post
Visitante
Agora, Mansini disse:

sofro, mas achei meio complicado postar aqui -q

Débora - Suco Maldito

Morto, eu to me perdendo toda horas nas categorias. Fora isso, to achando tudo tão bonitinho  Débora - Suco Maldito

Compartilhar este post

Link para o post
3 minutos atrás, Zquad disse:

Morto, eu to me perdendo toda horas nas categorias. Fora isso, to achando tudo tão bonitinho  Débora - Suco Maldito

simm, achei bonitinho tbm mas achei estranho algumas coisas, principalmente por parecer que a página ta com zoom..

tudo meio que fica bem perto kkkkkk não sei explicar 

0E6IQ5C.gif

Compartilhar este post

Link para o post
Visitante
Este tópico está impedido de receber novos posts.

Publicidade

FACEBOOK